Marzec 29, 2015 at 8:27 pm

Roll Like A Ball

Roll Like A Ball

Dziewczęta, wiosna zastała nas w ferworze treningowej walki. Ja wiem, ja wiem, nie wszystko udało nam się już wypracować, tu i ówdzie jeszcze nam dynda, i zwisa i pyszni się i pęczni, jeszcze tyle, tyle przed nami, ale pamiętajcie jedno: nie od razu Chodakowską i Lewandowską przypakowało.

Dzisiejsza moja propozycja workoutowa pozwoli nam wykorzystać te pozostałości, krągłości po zimie, jesieni czy nawet zeszłym lecie. Będziemy się kręcić, toczyć, rollować jak nie przymierzając piłeczki. To ćwiczenie, bez ściemy, wielowymiarowo zadba o wasze ciała, o wasze mięśnie gdzieś tam głęboko w czeluściach ukryte, wymasuje wasze kręgosłupy kręg po kręgu, wypracuje balans, i zwiększy waszą flexibility. Skuszone?

Ready for a Roll Like A Ball?

Do rollowania się jak piłka potrzebne będziecie wy same. Do tej zabawy typu: kotłowanie na dywanie możecie zaprosić także swoją żywą sztangę, dziecko. Niechże posłuży wam jako dodatkowe obciążenie, wzmacniające moc toczenia. Siadamy na podłodze, najlepiej na odpowiednio puszystym dywanie, macie, karimacie, czy co tam macie. Sadzamy sobie Pimpusia na udach/brzuchu, podnosimy nogi ugięte pod ok. 90 stopniami i start! Up!

Kręg po kręgu opadamy na podłogę, aż do zarzucenia nóg prawie, że za głowę. Cały wic w tym, żeby nas nie fiknęło. Podgląd techniki możecie sprawdzić tutaj  oraz na poniższych planszach pomocniczych.

roll like a ball 1

 

roll like a ball 2

 

roll like a ball 3

No to siup! Suck your belly button in! I jeszcze raz hop. Try to keep your balance! Hip-hop. Keep your abs tensed. Rolluj, rolluj na całego. Feel the power in your back. Bujaj się piłeczko. Do a Hip-Up. Go, go! I góra i dół, i góra i dół. Feel your abdominal muscles work. Trzymaj, trzymaj równowagę. Be careful not to break up to one side. I huśtaj, i kotłuj się w te i wewte. Feel the energy. I jeszcze raz, nie przestawaj. Control your breath. Keep your balance point. Tak! Wspaniale, poczuj moc piłeczki. God Job!

Podobało się rollowanie? Wpisz sobie w swój notesik treningowy plus 10 punkcików za balans i core. Great! Tocz i kotłuj się na całego, kiedy tylko najdzie się ochota. Do it regularly to strengthen your back and abs! Ilość powtórzeń: nieograniczona. A teraz spocznij, rozrolluj się, rozprostuj, dychnij, wyrównaj oddech. I wracaj do nas po więcej. LET THE POWER COMBINE!

0 likes Baby Fat Killer # , , , , , , , , , , , , ,
Podziel się: / / /
Szukaj na 5razones

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.